۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
A+
A-
برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین در آبفا البرز
اولین دوره آموزشی جهاد تبیین پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب در آبفا البرز با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق مطالبات مردم برگزار شد.
حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفا البرز در این خصوص گفت: در راستای اجرای ‌فرامین رهبر انقلاب، دوره آموزشی جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناصر مظلوم مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان البرز برگزار گردید.
وی افزود: موضوع اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای جهاد تبیین در تمامی حوزه ها و اثرگذاری اقدامات مسئولین بر باورها، اراده، اعتماد و امید مردم به ویژه نسل جوان که اصلی ترین جامعه هدف این مهم هستند می باشد.
وی تصریح کرد: الزام به حرکت صحیح در مسیر دعوت رهبر انقلاب به تبیین و روشنگری و دقت در جنبه های تخریب دشمنان و توجه به صحنه مبارزه و مواجهه درست در قبال این موضوع است.
نامداری در ادامه از مدیران و معاونان مجموعه شرکت آبفا البرز خواست تا با تمام توان خویش در تبیین رسالت و اهداف شرکت از طریق فرهنگ سازی مصرف آب و تکمیل و احداث زیرساخت های توزیع آب، تلاش و امید مضاعف را در این خصوص ایجاد نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین مظلوم معاون تعلیم و تربیتی آموزش سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز به عنوان مدرس این دوره، طی سرفصل های آموزشی به مواردی همچون مفهوم شناسی جهاد تبیین، اهمیت آن در کلام مقام معظم رهبری ، فواید و آثار آن در جامعه، وظایف کارگزاران و مسئولان نظام در این خصوص اشاره کرد.
تاریخ:
1402/10/26
تعداد بازدید:
216
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal