۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
A+
A-
آغاز به کار طرح "شهروند خبرنگار" در وزارت نیرو
روابط عمومی وزارت نیرو همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی طرحی را با عنوان شهروند خبرنگار برای جلب مشارکت مردم در اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با صنعت آب و برق در کشور آغاز کرده است.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، بدین منظور از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید تا با ارسال اخبار، تصاویر و فیلم‌های حوزه صنعت آب و برق در زمینه‌های: مدیریت مصرف، ‌حوادث، خدمات‌رسانی، کیفیت آب، وضعیت فاضلاب، خدمات برق‌رسانی و ... استان، شهر و محله خود شهروند خبرنگار وزارت نیرو باشید.
آثار منتخب در سایت، کانال و صفحات اجتماعی وزارت نیرو در صورت وجود مشخصات با نام ارسال کننده باز نشر داده می‌شود و تمامی آثار در جشنواره نیرو رسانه که در سال 98 برگزار می‌شود شرکت داده خواهند شد و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین شهروند-خبرنگارانی که 20 مطلب ارسالی آن‌ها در خروجی‌های مربوطه منتشر شود کارت شهروند خبرنگار افتخاری وزارت نیرو را دریافت خواهند کرد.
مخاطبین می‌توانند آثار خود را به آدرس http://pr.moe.gov.ir و یا از طریق پیام‌رسان به آدرس nirooreporter@  ارسال کنند. در صورت ارسال از طریق آدرس سایت حجم فایل نمی‌بایست بیشتر از 15 مگابایت باشد و در صورت ارسال از طریق پیام رسان نیز #شهروند_خبرنگار بایستی در ابتدای کپشن درج شود.
گفتنی است: تصاویر ارسالی دارای زیرنویس باشد و در هنگام فیلم برداری زمان و مکان و توضیحات موضوع به صورت گفتاری ضبط شود. همچنین در زمان ضبط فیلم گوشی در حالت افقی باشد.


تاریخ:
1398/03/01
تعداد بازدید:
4664
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal