۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
A+
A-
شکستگی همزمان دوخط بزرگ آب درکرج تعمیر شد

حادثه شکستگی همزمان دو خط انتقال و توزیع اصلی آب کرج در محدوده پل فردیس که در پی عملیات پیمانکار راه سازی رخ داد، توسط واحد لوله گذاری آبفای کرج تعمیر شد.

مهندس افشین میر مدیرآبفای کرج در این خصوص گفت: در پی عملیات گمانه زنی با مته با هدف شمع کوبی پایه توسط پیمانکار شهرداری در محدوده ی پل فردیس، همزمان به دو خط انتقال و توزیع اصلی آب جنوب کرج که بصورت موازی یکدیگر قرار دارد آسیب وارد شد.

وی افزود: این در حالیست که آبفای کرج در پاسخ به استعلام شهرداری برای عملیات حفاری و راه سازی مجوز صادر نکرده بود و پیمانکار فوق، بدون هماهنگی های لازم اقدام به گمانه زنی در معبر کرده بود.

مهندس میر تشریح کرد: هر دو لوله انتقال و توزیع آب از جنس فولاد با قطر 600 میلی متر بوده که یکی وظیفه انتقال آب چاههای پایین دست بزرگراه را به ایستگاه پمپاژ طالقانی و دیگری توزیع آب از مخازن بالا دست به مناطق جنوبی همچون: شهرک بنفشه، اکبرآباد، کشتارگاه، جنوب ساسانی و ... را به عهده دارند.

وی از پیامد این حادثه گفت: پس از این حادثه، تعداد هشت حلقه چاه فعال از مدار خارج و خاموش شد تا امکان عملیات تعمیر بر روی خط ایجاد شود. همچنین مناطق ذکر شده با افت فشار و قطع آب برای ساعاتی مواجه شدند و در نهایت با تلاش نیروهای لوله گذاری آبفای کرج، هر دو خط در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر شد.

خاطر نشان می شود، مهندس رضایی فر مدیرعامل شرکت آبفا و دکتر درویش پور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری البرز از روند این عملیات بازدید کردند و مهندس رضایی فر توصیه های لازم برای آبدار کردن خطوط و رفع مشکل برای مردم را ارایه کرد.

تاریخ:
1398/11/19
تعداد بازدید:
3186
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal