۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
A+
A-
احداث واحد سوم تصفیه خانه آب شماره 2 کرج آغاز شد

عملیات احداث مدول (واحد)سوم تصفیه خانه آب شماره 2 کرج با ظرفیت 500 لیتر برثانیه وبا برآورد هزینه 35 میلیارد تومان آغاز شد.

مهندس ابوالقاسم رمضانی معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای البرز با اعلام این خبرگفت: عملیات اجرایی مدول سوم تصفیه خانه آب شماره 2 کرج واقع در رجایی شهر که همزمان با حضور وزیر نیرو در هفته دولت کلنگ زنی شده بود، آغاز شد.

وی افزود: این بخش جدید از تصفیه خانه آب در رجایی شهر با انشعاب گیری از خط 1200 میلی متری فولادی موجود از خط انتقال آب سد طالقان، قابلیت تصفیه آب تا 500 لیتر برثانیه را دارد.

وی حجم کلی تصفیه آب دراین بخش را 15 میلیون متر مکعب درسال ذکر کرد وگفت: این حجم جدید آب از سد طالقان علاوه براستفاده در شهرهای رجایی شهر، کرج مرکزی،مهرشهر وکمالشهر که پیش از این هم از آن برخوردار بودند درآینده نزدیک به فردیس هم انتقال خواهد یافت، تا میزان برداشت از آبهای زیرزمینی دراستان البرز که وضعیت مناسبی هم ندارند،کاهش یابد.

مهندس رمضانی مدت اجرای این پروژه را 15 ماه عنوان وخاطرنشان کرد: مدول اول ودوم این تصفیه خانه با مجموع ظرفیت 1700 لیتر برثانیه در سالهای 87 و 93 وارد مدار بهره برداری شده بود.
تاریخ:
1399/09/8
تعداد بازدید:
5043
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:8
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal