۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
A+
A-
شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز آغاز به کار کرد
شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران با حضور اعضای انجمن در استان البرز تشکیل شد و آغاز به کار کرد و در این مراسم اعضای شورا معرفی و چگونگی فعالیت دفتر انجمن در استان‌ البرز تشریح شد.
به گزارش شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: با توجه به تشکیل شورا در استان‌ البرز امید است این شورا بتواند نسبت‌ به انسجام‌ روابط عمومی‌ها و ارتقاء سطح دانش آن‌ها در بخش دولتی، تعاون و خصوصی نقش موثری ایفاکند.
همچنین احمد پاکزاد رئیس کمیته عضویت و ارزشیابی با تغییراتی که در دوره جدید انجمن بوجود آمده است، نحوه‌ی عضویت و ارزشیابی اعضای جدید را برای حاضران تشریح کرد. 
محمد رضا جهانشاهلو رئیس شورای نمایندگی انجمن هم ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره و معرفی اعضای شورا اظهار امیدواری کرد این شورا بتواند در راستای تقویت روابط عمومی هاو ارتقای جایگاه آن در سطح استان تلاش‌ کرده و با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی سطح دانش و آگاهی روابط عمومی‌ها را بهبود بخشد.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها پل مستحکمی بین مردم و سازمان محسوب می شوند بنابراین تقویت این ساختار منجر به ارتقا کیفیت این ارتباط می شود، استاندار محترم البرز همواره بر تقویت بسترهای اطلاع رسانی و ارتباط با مردم تاکید دارند پس راه اندازی این مجموعه می‌تواند گامی اساسی در جهت بهبود ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی اقدام کرد.
در پایان آقایان رضا افخمی، علیرضالرستانی، شاهین عباس زاده، مهدی عبدالرحیمی، احمدعباسی به عنوان عضو و محمدسالار طاولی به عنوان بازرس اعضای شورای نمایندگی که حکم خودرا دریافت کردند.
تاریخ:
1399/10/04
تعداد بازدید:
4704
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal