۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
A+
A-
تصفیه خانه های فاضلاب البرز به برق اضطراری مجهز شدند
با هدف جلوگیری از توقف عملکرد، پنج تصفیه خانه فاضلاب استان البرز به دستگاه های مولد برق اضطراری مجهز شدند.
پیام طوافی مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تصفیه خانه های فاضلاب البرز با اعلام این خبر گفت: پیش بینی های لازم برای جلو گیری از اختلال کارکرد فرایند تصفیه فاضلاب و پایداری عملکرد این تصفیه خانه ها در مواقع قطع برق موجب شد تا تمام تصفیه خانه های فاضلاب فعال استان البرز به دیزل ژنراتور تولید برق مجهز شوند.
وی تعداد دیزل ژنراتورهای نصب شده در تصفیه خانه ها را پنج دستگاه برشمرد و گفت : تصفیه خانه های فاضلاب کرج ،شهرجدید هشتگرد،مسکن مهر قوچ حصار ، مهدی آباد و پورکان مکان هایی هستند که مولد برق اضطراری در آنها و استقرار یافته است.
طوافی قدرت خروجی مجموع  5 دستگاه را 1600 کیلو وات آمپر خواند و افزود : برای این کار از تعمیر و به کار گیری قطعات بدون استفاده در انبار مرکزی آبفا بهره برداری شده است که معادل ارزش 45 میلیار ریال خرید تجهیزات است .
وی همچنین خبر از مقاوم سازی و رنگ آمیزی بدنه پکیج های فلزی و نصب فلومتر های الکترومغناطیسی در همه تصفیه خانه ی فعال حوزه رودخانه کرج و طالقان با هدف کنترل پارامترهای مهم در فرآیند تصفیه فاضلاب و جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق تر از پساب آنها، تعداد 5 دستگاه فلومتر الکترومغناطیسی هم در تصفیه خانه های حوزه جاده چالوس و طالقان نصب و راه اندازی شده است.
تاریخ:
1401/02/06
تعداد بازدید:
3058
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal