۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
ظرفیت تامین آب شرب نظرآباد 10 درصد افزایش یافت

با اقدامات فنی و اصلاحی بر روی چاهها و مخازن آب شرب نظرآباد  10 درصد به ظرفیت تولید آب این شهرستان اضافه شد .

مجید جواهری مدیر آبفای شهرستان نظر آباد با بیان این مطلب گفت : با اقدامات فنی بر روی 9 حلقه چاه و آببندی مخزن  10 هزار متر مکعبی سید جمالدین حدود 10 درصد به حجم تولید و ذخیره سازی آب این شهرستان افزوده شد.

وی منابع تامین کننده آب شرب نظرآباد ر 33 حلقه چاه ذکر کرد و گفت :با کف شکنی دو حلقه چاه در شهرک آزادگان و تعویض الکتروپمپ های فنی در سه حلقه چاه و حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در محله قوچ حصار به میزان 10 درصد به توان تولید آب افزوده شد.همچنین مشکل آب بندی مخزن 10 هزار متر مکعبی سیدجمال الدین که در عملیات شست و شوی سالانه مخازن از زمستان سال 1400 شناسایی شده بود ، ترمیم و برطرف شده و از حدود  10 لیتر بر ثانیه هدرروی آب جلوگیری شده است.      

وی اضافه کرد: پس از احداث ایستگاه پمپاژ مخزن سیدجمال الدین، این امکان فراهم شده است تا آب را از این مخزن به مخزن 10 هزار متر مکعبی ثارالله دربالاترین کد ارتفاعی شهر انتقال داد و از افت فشار و ناپایداری شبکه در فصل تابستان جلوگیری کرد.

 جواهری پیش بینی کرد با اقدامات انجام شده حدود 10 درصد به تولید آب این شهرستان اضافه شده است که امیدواریم با صرفه جویی ده درصدی مشترکین عزیز در تابستان امسال مشکلات تاسیس و توزیع آب را به حداقل برسانیم.

وی در خصوص اقدامات اصلاحی بر روی تاسیسات آب روستایی نیز گفت :بازسازی چاه های آب روستاهای ابراهیم بیگی ، انبار تپه و کاظم آباد موجب افزایش آبدهی آنها شد و حدود 200 فقره انشعاب غیرمجاز روستایی که خارج از طرح هادی احداث شده بودند هم قطع و جمع آوری شدند
تاریخ:
1401/02/20
تعداد بازدید:
2416
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal