۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
طومارکارکنان درحمایت ازمدیرعامل آبفای البرز
به گزارش روابط عمومی آبفای شهری البرز، کارکنان این شرکت در آخرین روزهای سال 96 با امضای طوماری چند متری برروی بنر، حمایت خود را از برنامه ها، فعالیتها و نحوه ی مدیریت و تدبیر مهندس غلامرضا رضایی فر مدیرعامل آبفای شهری البرز در ابعاد درون و برون سازمانی اعلام کردند. بر اساس این گزارش، در آخرین همایش سال 96 که در آخرین ساعت اداری درسال 96 با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت درسالن همایش ستاد آبفای البرز برگزارشد، مهندس رضایی فر ضمن تبریک فرارسیدن نوروز، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و عرق سازمانی والای کارکنان را ستود و از ارزش آفرینی و حضور کارکنان درعرصه ی شادی و سختی های کاری که موجب دلگرمی و قوت قلب درطول سال بود، قدردانی کرد. وی پیش بینی کرد درسال جدید با حضور تحسین برانگیز مجددکارکنان، همدلی و دستیابی به اهداف سازمانی که خدمت مستمر و بدون و قفه به شهروندان است، ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی آبفای شهری البرز، کارکنان این شرکت در آخرین روزهای سال 96 با امضای طوماری چند متری برروی بنر، حمایت خود را از برنامه ها، فعالیتها و نحوه ی مدیریت و تدبیر مهندس غلامرضا رضایی فر مدیرعامل آبفای شهری البرز در ابعاد درون و برون سازمانی اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، در آخرین همایش سال 96 که در آخرین ساعت اداری درسال 96 با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت درسالن همایش ستاد آبفای البرز برگزارشد، مهندس رضایی فر ضمن تبریک فرارسیدن نوروز، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و عرق سازمانی والای کارکنان را ستود و از ارزش آفرینی و حضور کارکنان درعرصه ی شادی و سختی های کاری که موجب دلگرمی و قوت قلب درطول سال بود، قدردانی کرد.
وی پیش بینی کرد درسال جدید با حضور تحسین برانگیز مجددکارکنان، همدلی و دستیابی به اهداف سازمانی که خدمت مستمر و بدون و قفه به شهروندان است، ادامه خواهد یافت.
تاریخ:
1396/12/28
تعداد بازدید:
5282
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:16
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal