۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
A+
A-
با حفرچاه جدید
کمبود آب 9 روستای ساوجبلاغ برطرف می شود

حفردومین چاه مجتمع آبرسانی غدیردرساوجبلاغ ،مشکل کمبود آبدهی چاه قدیمی 9 روستا در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ را مرتفع می کند.

مهندس علی حسینی خواه مدیریت آبفای شهرستان ساوجبلاغ گفت : با توجه به رشد جمعیت وبه تبع آن افزایش مصرف آب دربخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ،عملیات حفروتجهیز دومین چاه آب درمجتمع آبرسانی غدیر آغاز شد تا از احتمال تنش آبی تابستان امسال دراین بخش جلوگیری شود.

وی روستاهای زیرپوشش این مجتمع آبرسانی را شامل: آران،کرگلین،سلطان آباد، رضا آباد،حاجی آباد،قره قباد،حسین آباد،قنبرآباد واحمد آباد اعتماد الدوله ذکر کرد وافزود : براساس سرشماری سال 95 جمعیت این 9 روستا 5000 نفراست که درفصل تابستان 2400 نفر به صورت شناور به جمعیت آن اضافه می شود و از آنجا که تنها یک چاه تامین کننده آب این روستا ها بوده و در زمان نقص فنی یا بروز هرگونه اشکالی برای چاه،کل منطقه با بحران مواجه می شد،حفردومین چاه دردستور کار قرار گرفت.

وی عمق این چاه را 200 متر وپیش بینی آبدهی آن را 20 لیتر برثانیه وهزینه آن را با تجهیز به برق وخط انتقال بالغ بر 12 میلیارد ریال عنوان وزمان بهره برداری از آن را اوایل مرداد ماه امسال ذکر کرد .

تاریخ:
1400/04/10
تعداد بازدید:
4078
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal