۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
در آبانماه امسال
رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود

نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکتهای صنعت آب و برق البرز وحضور 17 گروه عملیاتی از استان های تهران ،مازندران ،همدان،قزوین،قم ومرکزی در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی رزمایش،مهندس داود نجفیان رئیس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز  با اعلام این خبر اظهار داشت: ازآنجا که استان البرز با حدود سه میلیون جمعیت همواره در معرض تهدیدهای طبیعی بوده و در صورت وقوع زلزله در تهران، قزوین و مازندران، البرز نیز قطعا دچار عوارض زلزله می شود،بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با زلزله ضروری خواهد بود.به همین دلیل مقدمات برگزاری رزمایشی در سطح کشوری فراهم شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر زلزله باشد .

وی سپس به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت:بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله،ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای صنعت آب و برق،تمرین هماهنگی بین سایر سازمانها و مردم،تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت،مبادله دانش وتجارب بین اعضای شرکت کننده در رزمایش، برآوردکیفی و کمی تجهیزات و امکانات و ... از مهم ترین اهداف مورد نظر اجرای رزمایش است.

خاطرنشان می شود این رزمایش چهارم آبانماه 1400 در استان البرز  برگزار می شود.

تاریخ:
1400/07/25
تعداد بازدید:
4276
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal