84 درصد شهروندان از خدماترسانی و عملکرد شرکت آبفای البرز در سال 1400 راضی هستند.
به گزارش روابطعمومی ، طی یک پژوهش و نظرسنجی انجامشده در سال 1400 که روی جمعیت نمونه 848 نفر از مراجعان به امور و مناطق تابعه شرکت صورت گرفت 84 درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا در حوزههای مختلف همچون نحوه برخورد مدیران و کارکنان، انتقادپذیری کارکنان، سرعت ارائه خدمات ، کیفیت اطلاعات ، نحوه راهنمایی، احساس مسئولیت و تعهد کارایی ، تخصص کارکنان و بهداشت محیط و نظم اداری و... اعلام رضایت کردند.
براساس این گزارش بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با 37 درصد مربوط به درخواست انشعاب آب بودهاست و براساس آزمون (فریدمن) از میان عوامل مختلف مؤثر بر افزایش رضایت مردم، متغییرهای بهداشت و پاکیزگی محیط کار و نحوه برخورد کارکنان بیشترین تاثیر را در افزایش رضایت شهروندان داشته است.
گزارش روابطعمومی حاکیست: شهروندانی که به آبفای کمالشهر مراجعه کردهاند بیشترین میزان رضایت را بیان کرده و شهر ماهدشت نیز در رتبه بعدی قرار دارد .