۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
A+
A-
در هفته دولت
چهار طرح آب و فاضلاب در البرز افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان البرز ، عملیات آغاز احداث دو پکیج تصفیه فاضلاب و بهره برداری از یک حلقه چاه و یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب با مجموع اعتبار 600 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز ، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب  در روستاهای زیدشت و فشندک طالقان گفت : با تلاش و کوشش آبفا ، سال آینده همین موقع مراسم افتتاح این تصفیه خانه ها را خواهیم داشت و استانداری البرز هم مصمم است تا زیر ساخت های لازم در  شهرستان طالقان ، ایجاد شده و ارتقا یابد.

ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز نیز با تشریح این دو طرح گفت : در ششمین روز از  هفته دولت ،کلنگ احداث پکیج تصفیه خانه فاضلاب این دو  روستا  با پیش بینی اعتبار 400میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی کارکرد این دو پکیج تصفیه فاضلاب را جمع آوری فاضلاب های خانگی و  جلوگیری از آلودگی آب سد طالقان که منبع تامین آب بخشی از تهران و البرز است عنوان کرد و افزود: ظرفیت تصفیه در هر دو پکیج در مجموع 320 متر مکعب در شبانه روز است و 1200 فقره انشعاب را زیر پوشش قرار میدهد.

بنابراین گزارش ، دو طرح دیگری که در این هفته با اعتبار 200 میلیارد ریال و  با حضور نماینده مردم در مجلس و فرماندار و امام جمعه شهرستان چهارباغ  افتتاح  شد ، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک ابریشم و مهدی آباد با ظرفیت 210 لیتر برثانیه برای جمعیت 50 هزار نفر و بهره برداری از چاه روستای عرب آباد خسروی با آبدهی 14 لیتر برثانیه برای 4100 نفر از روستانشینان منطقه بود.

 

تاریخ:
1401/06/12
تعداد بازدید:
2328
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal