۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
A+
A-
کارگاه آموزشی آزمون های PT کشور به میزبانی آبفای البرز برگزار شد
کارگاه آموزشی آزمون های PT کشور به میزبانی آبفای البرز برگزار شد
دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای شهری البرز، اسفند ماه سال 95 میزبان برگزاری سه دروه کارگاه آموزشی آزمون های PT (آزمون کفایت تخصصی Proficiency Test ) در کل کشور بود.
مهندس سیامک مهرورزین سرپرست دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای شهری البرز اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی آبفای البرز در تاریخ های 2، 9 و 16 اسفند ماه 95 طی سه دوره، بیش از 60 نفر از کارشناسان دفاتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای سراسر کشور بود.
وی افزود: ار آنجا که این دفتر علاوه بر نیروهای متخصص و متبحر، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی بوده و در تمامی آزمون های PT به عنوان آزمایشگاه ممتاز و برتر شناخته شده است، از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیران عامل شرکتهای آبفای شهری و روستایی بعنوان بزگرار کننده این دوره ها مورد پذیرش قرار گرفت.
وی بیان داشت: یکی از مهم ترین ابزارها برای حصول اطمینان از اندازه گیری و کیفیت خدمات آزمایشگاهی، ارزیابی عملکرد فنی آنها و شرکت در آزمون مهارت مستقل است؛ آزمون مهارت روشی است که در آن نتایج آزمایشگاهی در مقایسه با سایر آزمایشگاههای مشابه از سوی یک مرجع بی طرف ارزیابی می شود. این ارزیابی بر اساس الزامات استاندارد ایزو 17043 به مقایسه منظم نتایج یک آزمایشگاه نتایج یک آزمایشگاه با مقادیر واقعی اقلام تحت آزمون با استفاده از روشهای ریاضی و آمار است.
وی افزود: با برگزاری این کارگاه، علاوه بر آموزش تئوری مفاهیم کلیدی و تخصصی آزمون PT ، شرکت کنندگان با نحوه صحیح و اصولی این آزمون از مرحله ابتدایی تا نهایی آن به صورت عملی با آموزش سرکار خانم شیخ نصیری و آقای خیری آشنا شدند.
تاریخ:
1396/12/23
تعداد بازدید:
3777
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal