۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
A+
A-
تقدیرمسئولان کرج از آبفای البرز به خاطر نصب انشعاب فاضلاب زندان رجایی شهر
تقدیرمسئولان کرج از آبفای البرز به خاطر نصب انشعاب فاضلاب زندان رجایی شهر
جمعی از مسئولان و شهروندان کرجی از اقدام مدیرعامل آبفای البرز برای اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر، به شبکه فاضلاب شهری تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان البرز، به دنبال پیشقدمی آبفای البرز در نصب انشعاب فاضلاب ندامتگاه رجایی شهر، جمعی از مسئولان استان و شهروندان کرجی به ویژه ساکنان منطقه رجایی شهر و مسئولان ندامتگاه از مهندس رضایی فر قدردانی کردند.

شهردارکرج:اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر به شبکه فاضلاب شهری اقدامی جهادی بود

مهندس علی ترکاشوند، شهردار کرج با اشاره به اینکه عملکرد شرکت آبفای البرز در خصوص اجرای عملیات اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر به شبکه فاضلاب شهری که منجر به رفع مشکل زیست محیطی و بهداشتی شهر کرج شد، یک اقدام جهادی بود؛ از عملکرد این شرکت اظهار رضایت کرد.

مهندس ترکاشوند افزود: رشد و توسعه جوامع شهری از مسایل زیست محیطی جدا نیست و امروزه بسیاری از کلانشهرهای توسعه یافته در درجه اول مجهز به سیستم جمع آوری فاضلاب هستند.

وی بیان داشت: یکی از عمده ترین این مسایل، آلودگی های ناشی از فاضلابها و روش صحیح کنترل آنهاست که بر همین اساس اهمیت اجرای شبکه و انشعابات فاضلاب در کلانشهر کرج کمتر از اجرای پروژه های بزرگ ترافیکی و ساخت تقاطع های غیرهمسطح نیست.

شهردار کرج در پایان با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج نسبت به موضوع توسعه و تکمیل شبکه فاضلاب شهر دغدغه داشته و وضعیت آن رابه طور جدی پیگیری می کند گفت: آبفای البرز، برگ زرین دیگری با اجرای پروژه اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر به مردم کرج اهدا کرد.

نایب رییس سازمان نظام پزشکی البرز: اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر عاملی موثر در حفظ محیط بهداشت عمومی مردم است

دکتر نادر ایزدبین، نایب رییس سازمان نظام پزشکی البرز نیز طی پیامی مدیریت جهادی این شرکت در خصوص اتصال فاضلاب زندان رجایی شهر به شبکه فاضلاب شهری که منجر به حذف ورودفاضلاب خام به سطح شهر، رودخانه ها و منابع آبهای سطحی شد را اقدامی ارزشمند خواند و از این اقدام آبفای البرز تقدیر کرد.

وی اذعان داشت: تا وقتی که فاضلاب این زندان وارد پهنه آبهای سطحی یا زیرزمینی شهر می شد خطرات بهداشتی بسیار زیادی داشت. چرا که از همین فاضلاب برای آبیاری سبزیجات و کشاورزی استفاده می شد که می توانند باعث بیماریهای مسری و عفونی شوند.

رییس شورای شهرستان کرج:مسئولان، آبفای البرز را در راه توسعه و تکمیل شبکه فاضلاب همراهی کنند

دکتر میرابراهیم صدیق، رییس شورای شهرستان کرج نیز با قدردانی از تلاش های آبفای البرز در راستای عملیاتی کردن این پروژه گفت: شورای شهرستان کرج به واسطه اهمیت توسعه شبکه فاضلاب نسبت به آن دغدغه داشته و سایر مسئولان نیز باید به طور جدی در راه توسعه و تکمیل شبکه فاضلاب، آبفای البرز را همراهی کنند.

رییس شورای شهرستان کرج با تاکید بر اینکه مباحث مربوط به محیط زیست مسئله ای مهم و تاثیر گذار در توسعه پایدار کلانشهرهاست اظهار داشت: بخشی از این رشد، ناشی از ارتقای عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در خصوص احداث شبکه های بهداشتی فاضلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بنابراین گزارش، مسئولان ندامتگاه رجایی شهر نیز در جلسه ای که در محل این ندامتگاه برگزار شد از همکاری و تلاش بسیار خوب آبفای البرز به دلیل حل این مشکل قدیمی تشکر و قدردانی کردند.

شایان ذکر است؛ مهندس رضایی فر از اتصال انشعاب فاضلاب ندامتگاه قزلحصار در آینده ای نزدیک خبرداد.
تاریخ:
1396/12/23
تعداد بازدید:
3566
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal