۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
سرپرست جدید آبفای طالقان معرفی شد
سرپرست جدید آبفای طالقان معرفی شد
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان طالقان و معاونان و مدیران آبفای البرز در فرمانداری این شهرستان علی یگانه مظهر بعنوان سرپرست آبفای شهری طالقان معرفی شد.
یوسف شکری رئیس سابق آبفای طالقان با اشاره به عملکرد 80 ماهه حضور خود در طالقان گفت: در این مدت تملک زمین به مساحت 12 هزار مترمربع ، ساخت مخزن کولج، اصلاح شبکه و جمع آوری شبکه قدیمی به طول 35 کیلومتر در مناطق شهرک، کولج و پرده سر تجهیز و بهره برداری از چاه فلمن شهرک، اجرای خطوط انتقال برق و تجهیز و بهره برداری از چاه فلمن کولج، احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی جاده خسبان، اتمام مطالعات فاز نخست احداث تصفیه خانه فاضلاب، اصلاح و بازسازی انشعابهای فرسوده به تعداد 2100 فقره، اجرای سیستم تله مترینگ، تحویلگیری آبرسانی خصوصی حسنجون و سیدآباد و اصلاح 750 فقره انشعاب، افزایش مشترکان از 2000 به 3300 فقره، اجرای 4000 مترتوسعه شبکه، آبرسانی به شهرک مهستان و ... از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بوده است.
در پایان این مراسم طی ابلاغی از سوی مهندس رضایی فر مدیرعامل شرکت، آقای علی یگانه مظهر بعنوان سرپرست جدید آبفای شهری طالقان منصوب و شروع به کار کرد.
خاطرنشان می شود در این مراسم مهندس کلانترزاده معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، سید جلال الدین نورالدینی معاون مالی و پشتیبانی، مهندس حافظ مدیریت آبفای شهرستان کرج و جمعی از مسئولان طالقان (حجت السلام و المسلمین رزاقی امام جمعه موقت طالقان و حسینی نسب معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و مسئولان شورای شهر و شهرداری) حضور داشتند.
تاریخ:
1396/12/23
تعداد بازدید:
4289
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal