۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
A+
A-
مراسم تجلیل از بازنشستگان سال 1401 برگزار شد

مراسم قدردانی و تجلیل از خدمات 24 نفر از بازنشستگان سال 1401 با حضور مدیرعامل شرکت آبفای البرز برگزار شد.

مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز در این مراسم صمیمی گفت: از همه ی بازنشستگان عزیز که طی 30 سال خدمات موثر و شایسته ای ارایه کردند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در مراسمی بزرگتر قدردان زحمات این عزیزان باشیم. مطمئنم افتخار سقایی و خدمت به مردمی که همیشه پای انقلاب بوده اند با شما خواهد بود.

وی افزود: همه شما تجربه ای 30 ساله را بر دوش می کشید و صاحب نظر هستید و چون نگاه خیردارید و رضای خدا را در نظر می گیرید، انتقال تجاربتان موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، در این مراسم از خانواده ی مرحوم کاظم شعبانی که اسفند ماه 1400 بعلت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد، تقدیر شد و پس از پخش کلیپی از آخرین گفتگوی تعدادی از بازنشستگان و بیان احساسات و توصیه هایشان، لوح تقدیر و هدایایی به ایشان تقدیم شد.

خاطر نشان می شود در سال 1401 آقایان، غلامرضا رضایی فر، فرشید خبیری، حشمت اله حیدری، کمال حیدری، غلامرضا اخلاقی، اصغر بذر پور، هوشنگ صدری، ساسان ابراهیمی ولدانی، علی مرادخانی، علی رحیمی تورانپشتی، مجید نعمانی، علیرضا مناسکی، محسن رضایی، علی اکبر صادقی، محمد مجد رحیم آبادی، مهدی نظری، سیدحسن میرسلیمی، محمدرضا دژکام، سیدبهرام فرهمند سهیل، بیوک گلی، سیدعلی حسینی خواه، محمدجعفر قلی زاده، 

و خانم ها: ناهید رشتچی و معصومه فیروزبخت به درجه بازنشستگی نائل شدند.

تاریخ:
1401/12/28
تعداد بازدید:
365
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal