مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از تجهیز اداره آب و فاضلاب آسارا و راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان(مرکز ارتباطات مردمی122) در بخش مذکور خبر داد.
حمید رضا نامداری در این خصوص گفت: با توجه به عدم استقرار سامانه ارتباطات مردمی (122) در بخش آسارا طی سنوات گذشته ، علاوه بر مشکلات موجود در روند دریافت گزارشات مشترکین منطقه، شاهد معضلات عدیده ای در خدمات رسانی سطح منطقه بودیم.
وی افزود: تاخیر در مدت زمان رفع حوادث ، عدم وجود روند مشخص در فرایند ثبت بهنگام اقدامات انجام شده در بانک اطلاعاتی و نرم افزارهای شرکت و عدم دسترسی مردم شهر و روستاهای بخش مذکور به زیر ساخت ارتباطی جامع با شرکت آبفا البرز، از جمله مشکلات موجود قابل اشاره در منطقه بوده است.
نامداری بیان کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی به مشترکین منطقه و رفع کاستی های موجود ، استقرار اپراتور مرکز 122 در بخش آسارا در دستور کار قرار گرفته و با تجهیز زیرساخت و امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری ، این مهم محقق و امکان برقراری ارتباط با مرکز 122 شرکت آبفا استان برای تمامی ساکنین بخش آسارا البرز فراهم شد.
مدیرعامل آبفا البرز گفت: این اقدام علاوه بر افزایش رضایت مشترکین، تسریع در رفع حوادث، خدمات رسانی بهینه به مردم و ارتقاء سرعت و دقت در ثبت اطلاعات عملکرد شرکت را در پی خواهد داشت.
لازم به ذکر است بخش آسارا دارای 30 هزار نفر جمعیت می باشد که در حال حاضر ، تعداد 4 هزار و 800 اشتراک و جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر در قالب یک شهر و 16 روستای کوهستانی، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان البرز بهره مند می باشند.