۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
A+
A-
به منظور کاهش زمان انتظار
سیستم پاسخگویی مرکز 122 آبفای البرز ارتقا یافت

بخش تلفن گویای مرکز 122 آبفای البرز با هدف کاهش زمان انتظار مشترکان طراحی، ضبط و روی خطوط ورودی تلفن این مرکز بارگذاری شد.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز در این باره گفت : در مواقعی که تعداد تماسهای مردمی بدلایل مختلف با مرکز 122 افزایش می یابد، زمان انتظار برای ارتباط با کارشناس پاسخگو بالا رفته و موجب نارضایتی مشترکان می شود برای کاهش اثر نامطلوب این موضوع، برنامه تلفن گویا بر اساس شناسایی پیش شماره ثابت و حتی تلفن همراه مشترکان همان منطقه ای که دچار مشکل شده است، بصورت گویا فعال شده تا تماس گیرندگانی که بایستی یک پاسخ مشخص و یکسان را دریافت کنند، بصورت گویا و سریع از محتوای اطلاع رسانی مربوطه مطلع می شوند.

وی افزود : ارایه کد رهگیری به مشترکانی که پیگیر موارد اعلام شده خود به مرکز 122 هستند، امکان جدیدی است که برای مشترکان طراحی و ارایه شده است.

مدیرعامل آبفای البرز تصریح کرد : در دو ماه گذشته چند اقدام دیگر برای رفاه حال مردم در این مرکز طراحی و اجرا شد که شامل افزایش ظرفیت پاسخگویی با افزودن کابینهای جدید، ارسال پیامک آغاز کار تعمیرات در موارد حادثه ای و ارسال پیامک در زمان پایان کار و نیز تشکر از مشترک تماس گیرنده به همراه نظرسنجی از کیفیت ارایه خدمات است.

نامداری اظهار امیدواری کرد تا چند ماه آینده، گواهینامه های ایزو برای مرکز 122 اخذ شده و کلیه حوادث ثبت شده در این مرکز بر روی نرم افزار و مکان نما برای خودروهای حوادث هم ارسال می شود تا بتوان کنترل و رصد دقیق تر برای نحوه ی رسیدگی به حوادث و کاهش زمان رسیدگی به حوادث را شاهد باشیم.

تاریخ:
1402/05/08
تعداد بازدید:
959
منبع:
Powered by DorsaPortal