۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
بازدید معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های فعال البرز

 

مهندس مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های در حال احداث آبفای البرز بازدید و رهنمودهای لازم را ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، مهندس خشایی که ازصبح امروز 2 مرداد به عنوان ریاست جلسه مجمع عادی صاحبان سهام آبفای البرز میهمان آبفای البرزی ها بود، در بازدید های متعدد از تاسیسات در حال احداث و تازه احداث شده شامل مخزن شمال فردیس، مخزن شمال کرج، مخزن شمال مهرشهر، مدول سوم تصفیه خانه آب شماره 2 کرج و مرکز ارتباطات مردمی 122 بازدید کرد.

 وی با اشاره به رشد ساخت و ساز مخازن در البرز افزود: عملکرد آبفای البرز در سال 1400 رضایت بخش است و در سطح مناسبی قرار دارد.

 وی افزود : آبفای البرز قابلیت آن را دارد که با توجه به نیروهای متخصص و کارآزموده و توانمندی های نهفته آن بتواند به عنوان یک شرکت مرجع در سطح کشور معرفی شده و حتی نمونه کارهای آن به سایر شرکت ها معرفی شود.

 مهندس خشایی ادامه داد: نهضت مخزن سازی در البرز آغاز شده است و توصیه می شود با موافقت وزارتخانه از منابع مالی جدیدی که با نظر شورای شهر انجام می شود درآمدهای حاصله صرف احداث مخازن شود.

 وی با حضور در مرکز 122 آبفای البرز اظهار داشت: 122 در خط مقدم تماس با مشترکان قرار داشته و ضروری است تکریم مردم به نحو احسن صورت بگیرد و این کار بسیار حساس و دشوارکارکنان 122 قابل تقدیر است.

تاریخ:
1401/05/02
تعداد بازدید:
1879
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal