۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
A+
A-
ظرفیت پاسخگویی مرکز 122 آبفای البرز افزایش یافت
به گزارش روابط عمومی آبفای البرز ،به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز 122 (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز 122 به 20 کارشناس پاسخگو افزایش یافته است. بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از 22 تیرماه نیز ورودی ارتباط تلفنی با اقدامات اصلاحی و بهره گیری از فن آوری فیبر نوری از 30 به 90 خط افزایش یافته به ترتیب میزان اشغال بودن خطوط تلفن این مرکز در مواقع افت فشار ،قطع آب و بروز حوادث غیرمترقبه به میزان قابل توجهی کاهش یافته که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم شود.
تاریخ:
1402/04/27
تعداد بازدید:
1138
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal