۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
A+
A-
اعلام آمادگی امام جمعه فردیس برای حل مشکل تامین زمین تصفیه خانه فاضلاب


امام جمعه فردیس در دیدار با مدیرعامل آبفای البرز، برای حل مشکل تامین زمین برای احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهر اعلام آمادگی کرد.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در دیدار با مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان آبفا و تلاش همه جانبه و شبانه روزی برای حل تنش های آبی تابستان امسال، بیان داشت : در مواقع بروز تنش و کم آبی اطلاع رسانی عمومی و تبیین علل بروز مشکل در سریعترین زمان ضروری است و اینکه هم اکنون درپایان تابستان درهرمنطقه وشهری جلسات برنامه ریزی برای تامین آب برگزار کرده وآمادگی لازم برای رویارویی با تابستان سال بعد را ایجاد می کنید،قابل تقدیر است.

امام جمعه فردیس درپایان از برگزاری جلسه ای با حضور آبفا، آب منطقه ای و نیروگاه منتظر قائم فردیس برای حل مشکل واگذاری زمین به آبفا برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب واستفاده از پساب آن برای مصارف نیروگاه خبرداد.

مهندس نامداری مدیرعامل آبفای البرز هم دراین دیدار گزارشی از نحوه مدیریت ورفع تنش های آبی تابستان امسال ونیز برنامه های دردست اجرا وبرنامه های آینده را دردو بخش آب وفاضلاب ارایه کرد.

تاریخ:
1402/07/01
تعداد بازدید:
431
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal