۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
A+
A-
چهار مصوبه سفر رئیس جمهوری به البرز در حوزه ی آب و فاضلاب در حال اجراست


چهار مصوبه ی حاصل سفر ریاست جمهوری به استان البرز در حوزه آب و فاضلاب در حال اجرا و تکمیل است.

مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای استان البرز با اعلام این خبر گفت : طی دور اول سفر ریاست جمهوری به استان البرز در سال 1401، پنج مصوبه تعیین و تصویب شد که تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در 36 روستا تا سال 1403 با اختصاص 100 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه یکی از این مصوبات بود که تا کنون اجرای این مصوبه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : مصوبه دوم، ایجاد تاسیسات فاضلاب روستاهای حاشیه سد های طالقان و کرج تا سال 1404 با اختصاص مبلغ 150 میلیارد تومان بود که تا کنون اجرای این مصوبه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس نامداری ادامه داد : سومین مصوبه تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج با اختصاص 100 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با پیگیریهای فراوان و کار شبانه روزی، این مصوبه تا کنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بهره برداری آزمایشی از مدول دوم تصفیه خانه در بخش مایع آغاز شده است.

مدیرعامل آبفای البرز گفت : چهارمین مصوبه حاصل دور اول سفر ریاست جمهوری به البرز، ساخت و تکمیل تصفیه خانه آب شماره 3 کرج و احداث 50 هزار متر مکعب مخزن ذخیره در کرج با اختصاص 400 میلیارد تومان بود که پایان ساخت تصفیه خانه تا سال 1403 پیش بینی شده که این مصوبه هم با جدیت و شبانه روزی از ابتدای سال 1402 در حال اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی این مصوبه هم تا کنون 25 درصد بوده است.

مهندس نامداری در پایان تصریح کرد : پنجمین مصوبه در خصوص اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای نظرآباد و اشتهارد توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بوده که در حال پیگیری انجام این مصوبه هستیم
تاریخ:
1402/07/16
تعداد بازدید:
486
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal