۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
A+
A-
دارندگان انشعابات غیرمجاز آب یا فاضلاب با خوداظهاری تا پایان 15 اسفند از بسته های تشویقی برخوردار می شوند
علی رضایی سردره معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: دارندگان انشعابات غیرمجاز آب یا فاضلاب در صورت خوداظهاری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا پایان 15 اسفند مهلت دارند تا از بسته های تشویقی بهره مند شوند.
رضایی با تاکید بر اینکه مشترکان غیرمجاز آب در شهرهای استان شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می شوند، گفت: قطع انشعاب و جریمه نقدی در انتظار استفاده کنندگان غیرمجاز آب در شهرهای این استان است.
وی عنوان کرد: تلاش های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب در حال انجام بوده و همکاری شهروندان با مصرف بهینه و جلوگیری از هدررفت آب در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.
رضایی در ادامه گفت: افرادی که در فرصت اعلام شده تا پایان 15 اسفند 1402 اقدام نمایند علاوه براستفاده از بسته های تشویقی می توانند، هزینه حق انشعاب را نیز بصورت اقساط پرداخت کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا البرز با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آبفای البرز شده است، یادآور شد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع در پیک مصرف تابستان می شود.
وی اظهار کرد: همچنان آماده همکاری با شهروندان قانون مدار، برای تبدیل انشعابات غیرمجاز هستیم و مردم شریف استان البرز هم در شناسایی و اعلام انشعابات غیرمجاز شایسته است با شرکت آبفا استان همکاری کنند.
تاریخ:
1402/11/12
تعداد بازدید:
200
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal