۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
A+
A-
بازدید ائمه جمعه استان البرز از تصفیه خانه آب شماره 2 کرج
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفا البرز از حضور ائمه جمعه استان در تصفیه خانه آب شماره 2 کرج با هدف تشریح دستاورد‌های یک سال اخیر حوزه آبرسانی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی در البرز خبر داد.
 نامداری ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد پیش رو با هدف ایجاد امید آفرینی و تبیین اقدامات دولت در مسیر آسایش و رفاه مردم عزیز، چندین برنامه ویژه اعم از تور رسانه‌ای و بازدید ائمه جمعه استان برگزار گردیده تا مردم شریف در جریان  اقدامات و فعالیت‌های شرکت آبفا البرز قرار گیرند.
مدیرعامل شرکت آبفا البرز افزود: امامان جمعه، جایگاه مقدس و اجتماعی مهمی را در اختیار داشته و نقطه عطف حرکتی استان را تشکیل می‌دهند. در این راستا و با هدف بهره مندی از نظرات و پیشنهادات ائمه جمعه ،اقدامات انجام شده در یکسال اخیر و برنامه‌های در دست اجرا به منظور تأمین منابع آب در سطح استان ، طی بازدید اخیر از تصفیه خانه آب شماره 2 کرج ارائه گردید.
وی در ادامه به نقش و ظرفیت تأثیرگذار مردم  اشاره کرد و افزود: در حقیقت حضور و وجود مردم اصلی ترین پشتوانه انقلاب است و وظیفه خطیر مسئولین به عنوان خدمتگزاران این نظام مقدس، ارائه خدمات ارزنده به مردم می باشد. 
تاریخ:
1402/11/17
تعداد بازدید:
153
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal