۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
A+
A-
تقدیر مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی از مدیرعامل شرکت آبفا البرز
مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با ارسال لوح سپاس از حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز به پاس تلاش در راستای اجرای برنامه های مستند سازی، تولید اخبار و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی از سوی دولت قدردانی کرد.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفا البرز در این خصوص گفت: در مرحله نخست جهاد آبرسانی، شش روستای دارای تنش آبی این استان با کمک بسیج تأمین آب شد که مرحله دوم این طرح ابعاد گسترده ای به خود گرفته است.

وی افزود: طی سالهای 1399 تا بهار 1402 تعداد 17 حلقه چاه در مناطق روستایی البرز حفر و تجهیز و 137کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب نیز انجام شده است.

نامداری در ادامه تصریح کرد: در حوزه شهری نیز طرح های تأمین آب با توسعه مخازن ذخیره آب و احداث خطوط جدید انتقال آب در حال انجام است که این طرح ها با اولویت تحقق در مناطق پرتنش آبی پیش می رود.

مدیرعامل آبفا البرز در خاتمه افزود: استان البرز دارای 18 شهر و حدود 300 روستا است که رشد بی رویه مهاجرت و کاهش بارش نزولات جوی در سال های اخیر سبب تنش آبی در این استان شده است. طرح جامع آبرسانی از اوایل سال 1401 با هدف فرو نشاندن تنش آبی آغاز شده که در گام نخست شهرها و روستاهای دارای تنش آبی بیشتر را تحت پوشش قرار داده است.


تاریخ:
1402/11/28
تعداد بازدید:
164
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal