۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
A+
A-
به همت دفتر حراست شرکت آبفا البرز:
برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده

کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با هدف اجرای جهاد تبیین و تجلیل نقش خانواده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان البرز و با حضور معاونت حفاظت فیزیکی حراست وزارت نیرو، مدیرکل حراست و مشاور امور بانوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزارشد.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز در این خصوص گفت: بی تردید نقش مؤثر و ارزنده خانواده بعنوان اصلی ترین بنیان هر جامعه برهیچ کس پوشیده نیست و تقویت ارکان خانواده، تقویت شالوده جامعه است.

نامداری در ادامه افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اجرای جهاد تبیین و با عنایت به نگاه ویژه به خانواده در سنوات اخیر، تجلیل از خانواده گرانقدر پرسنل حراست شرکت آبفا البرز در دستور کار قرار گرفته و این مهم در قالب برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده محقق شد.

او در ادامه با اشاره به نقش امنیت در جامعه گفت: امنیت کنونی کشور مرهون زحمات و فداکاری بی شائبه و شبانه روزی خادمان این حوزه است.

نامداری تصریح کرد: این برنامه با هدف امیدآفرینی و تجلیل و پاسداشت جایگاه والای خانواده صبور پرسنل حفاظت فیزیکی شرکت آبفا البرز برگزار تا در عمل، قدردان شکیبایی و همراهی این عزیزان باشیم.

مدیرعامل آبفا البرز در حاشیه این مراسم از پرسنل برتر حوزه حفاظت فیزیکی دفتر حراست و امور محرمانه تقدیر به عمل آورد.

تاریخ:
1402/12/01
تعداد بازدید:
238
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal