۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
A+
A-
در نشست رسانه ای عنوان شد:
رسانه موثر ترین ابزار فرهنگ سازی و امید آفرینی هر جامعه است
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز که به مناسبت روز ملی آب و در آستانه هفته درختکاری میزبان اصحاب رسانه ملی و استانی البرز بود، از رسانه ها به عنوان ابزاری موثر در فرهنگ سازی و امید آفرینی جامعه یاد کرد.
نامداری در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت تغییر نگرش جامعه به نحوه مصرف آب ، نیازمند اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم جامعه هستیم که تحقق این مهم تعامل بیش از پیش رسانه ها را می طلبد.
وی در ابتدای نشست خبری به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته اقدامات قابل توجهی در جهت تامین آب شرب پایدار از جمله احداث تصفیه خانه آب شماره 3 کرج با ظرفیت 570 لیتر برثانیه که تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، حفر 120 حلقه چاه آب جدید، احیاء و مهندسی بیش از 100 حلقه چاه ،افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره 2 کرج و افزایش ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره یک کرج از 165 لیتر در ثانیه به 430 لیتر انجام شده است.
مدیرعامل آبفا البرز عنوان داشت: علیرغم اقدامات مثبت انجام شده در سطح استان، بیش از همه نیازمند تغییر نگاه مردم به آب و نحوه مصرف آن هستیم.تغییر روش های آبیاری درختان ، گیاهان و فضای سبز در بخش کشاورزی، استفاده از تکنولوژی های نوین آبیاری و کاشت گیاهان متناسب با اقلیم کشور باید در سطح جامعه نهادینه شود.
او در خاتمه تاکید کرد: اعتقاد ما بر کاهش مصرف آب نیست، بلکه معتقدیم باید این مایع حیات را بهینه مصرف کرد.
تاریخ:
1402/12/14
تعداد بازدید:
178
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal