۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
A+
A-
انشعاب غیرمجاز آب 30 باغ ویلا درفردیس قطع شد

سه رشته انشعاب غیرمجاز آب که 30 باغ ویلا از آن استفاده می کردند،از سوی تیم شناسایی و برخورد با انشعاب های غیر مجاز اداره بهره برداری آبفای شهرستان فردیس شناسایی وقطع شد.

مهندس محمد نیک فکر مدیرآبفای فردیس با اعلام این خبرگفت: این انشعابهای غیرمجاز همگی درمحدوده شهرک ناز وجنوبی ترین نقطه شهر فردیس شناسایی شدند وطول شبکه غیرمجاز آن ها بالغ بر 600 متر دراقطار 63 ، 40 و 32 میلی متر بوده است.

وی با این توضیح که جریان آب دراین شبکه های غیرمجاز هیچگاه متوقف نمی شده ودائم درحال مصرف بوده است اظهارداشت: قدمت این انشعابهای غیرمجاز تا 5 سال برآورد شده واز آن برای پرکردن استخر وآبیاری درختان استفاده می شد.

وی افزود : از آنجا که مصرف آب باغ ویلاها دایمی بوده ،با جمع آوری شبکه غیرمجاز معادل آبدهی دو حلقه چاه درفردیس احیاء شده است.

مدیرآبفای فردیس تصریح کرد: برای قطع اینگونه انشعابها با دادستان شهرستان فردیس هماهنگی های لازم صورت گرفته و با تشکیل تیم جدید شناسایی و برخورد با انشعاب های غیر مجاز در اداره بهره برداری آبفای فردیس،به کسی اجازه تعرض به شبکه آب شهری وتضییع حقوق آبفا ومشترکان قانونی را نمی دهیم.

تاریخ:
1400/04/10
تعداد بازدید:
2388
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal