۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
A+
A-
تکمیل بخش دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج وارد مراحل پایانی شد

عملیات تکمیلی ساخت مدول (بخش) دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج، در مراحل پایانی قرار گرفته است.

حمید رضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز دراین خصوص بیان داشت: عملیات ساخت مدول دوم این تصفیه خانه که بدون تردید بزرگترین طرح زیست محیطی شهرستان کرج است از سال 1389 شروع و پس از طی مراحل مختلف درحال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 87 درصدی می باشد.

وی عمده دلیل تاخیر در اجرای این پروژه را تعلل وتاخیر پیمانکار در انجام تعهدات اجرای کار عنوان کرد وافزود: بخشهای ابنیه وسازه های پروژه انجام شده وهمچنین اکثر تجهیزات ودستگاههای الکترومکانیکال این تصفیه خانه خریداری و بخشی از آن نصب شده و برای تکمیل و راه اندازی آن در حال حاضر خطوط ارتباطی واتصالات بین سازه ها وبرق مجموعه در دست اقدام است و با اجرای عملیات تکمیلی نصب و راه اندازی تجهیزات، تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری می شود.

وی با اشاره به پیگیریهای مستمر طی 3 ماه اخیر برای رفع مشکلات قانونی پیمانی وپیمانکار طرف قرارداد آبفا،پیش بینی کرد تابستان امسال این تصفیه خانه آماده بهره برداری شود.

گفتنی است،مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج با ظرفیت 58000 متر مکعب درشبانه روز جمعیتی درحدود 280 هزار نفر را که اغلب درمناطق کرج، باغستان ، شاهین ویلا وبخشهای غربی بلوار ارم مهرشهر ساکن هستند زیرپوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب قرار می دهد وبه این ترتیب مجموع جمعیت زیرپوشش تصفیه خانه به 560 هزار نفر می رسد.

تاریخ:
1402/01/27
تعداد بازدید:
506
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal