۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
A+
A-
نرم افزار تلفن همراه آبفای البرز طراحی شد

نرم افزار تلفن همراه آبفای البرز طراحی شد
«بازتاب»، نرم افزار تلفن همراه آبفای البرز برای سیستم عامل اندروید، IOS و موبایل وب ( PWA) برای نخستین بار در سطح شرکتهای آبفای سراسر کشور طراحی و برنامه نویسی شد و در دسترس همگان قرار گرفت.
مهدی علی محمدی مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک آبفای البرز در این خصوص گفت: این نرم افزار با عنوان «بازتاب» از ویژگی و قابلیت های متنوعی همچون: اطلاع رسانی ، توصیه ها و آموزش صرفه جویی ، دسترسی به اخبار و اطلاعیه ها ، دسترسی به کلیه خدمات الکترونیک آبفا، مناقصه و مزایده، گالری تصاویر و ویدیوها، ثبت آنلاین حوادث آبفا (122)، ورود به حساب کاربری از طریق تلفن همراه، پرسش و پاسخ، نظرسنجی، فرم های الکترونیکی، دانلود نشریه الکترونیک آبفا، راه های تماس با شرکت آبفا، نشانی و تلفن امور و مناطق تابعه آبفا، ارایه توصیه های ضروری، معرفی راههای ارتباط مشترکان با آبفا، کاهش هزینه های ارتباطی، پشتیبانی از سرویس Notification ارسال اعلان به کاربران نرم افزار و... برخوردار است.
وی افزود : دسترسی به این نرم افزار از طریق وب سایت آبفای البرز به نشانی www.abfa-alborz.ir ، اسکنQR-Code و مارکت های ایرانی همچون کافه بازار، امکان پذیر می باشد.

 
 
تاریخ:
1402/04/25
تعداد بازدید:
832
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal