۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر
A+
A-
به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی:
مدیر عامل آبفا البرز با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد
حمیدرضا نامداری به همراه قائم مقام و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان البرز به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، در محل ستاد فرماندهی ناجا استان حاضر و با سردار حمید هداوند دیدار کرد.
مدیرعامل آبفا البرز طی این دیدار از همکاری شایسته و شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان با مجموعه آبفا تقدیر و از حضور و همراهی فراجا در تامین امنیت تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان البرز به عنوان اقدامی ارزشمند یاد کرد.
وی در ادامه از برخورد قاطع و قانونی ناجا با استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز آب سخن گفت و افزود: حضور قابل تحسین کارکنان ناجا نقش بسیار ارزشمندی در اجرای موفق طرح پویش مقابله با انشعابات غیرمجاز آب در سطح استان داشته و تحقق این مهم را مرهون همکاری و مشارکت سبز پوشان سرو قامت هستیم.
طی این دیدار فرمانده انتظامی استان البرز نیز به اقدامات مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان البرز اشاره کرد و گفت: عملکرد آبفا البرز در مسیر تامین آب شرب مشترکین به ویژه طی فصول گرم سال جاری قابل تقدیر بوده و علیرغم مشکلات فراوان موجود در مسیر آبرسانی ،خدمات مطلوبی در جهت تامین رفاه مردم ارائه شد.
حمید هداوند در ادامه افزود: پیشگیری و هماهنگی تمامی مدیران آبفا شهرستان های استان با فرماندهی انتظامی مناطق جهت آمادگی و مقابله با مخاطرات و تهدیدات احتمالی تاسیسات آبرسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی حافظان امنیت کشور ، وجود سامانه دفاعی موشکی ایران و قدرت بازدارندگی آن و سفر هوایی ریاست مجلس شورای اسلامی ایران به لبنان و حضور در مناطق جنگی بیروت را نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دانست.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره با اقتدار و در امنیت کامل در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده است.
تاریخ:
1403/07/22
تعداد بازدید:
37
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal