۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
A+
A-
با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب:
ورزشکاران استان البرز حامیان جدید آب شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برپایی غرفه فرهنگی ، هنری آبفا البرز در مراسم جشن پر شور هفته تربیت بدنی که در محل ورزشگاه دکتر شریعتی کرج برگزار شد خبر داد.
حمید رضا نامداری در این خصوص گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی طی سال‌های اخیر و کاهش منابع آبی در منطقه و کشور ، ضرورت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از ذخایر آبی بیش از پیش مشهود است.
وی ادامه داد: بدین منظور اجرای جهاد تبیین ، آگاه سازی جامعه، ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف ، امید آفرینی در سطح جامعه ، در کنار اقدامات فنی و توسعه زیرساخت های خدمت رسانی طبق سیاست های مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه بیان کرد: اجرای برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی ، استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مدارس و دانشگاه ها، میادین ورزشی، تعامل با سازمان ها، دستگاه های اجرائی و خدمت رسان ، پویش های مردمی ، برنامه های مناسبتی در طول سال از جمله برنامه های شرکت آبفا برای نیل به اهداف این مسیر که همان ترویج مدیریت مصرف است ، می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: جامعه ورزش کشور به ویژه استان البرز که از دیر باز مهد پرورش افتخار آفرینان شهیر در سطح کشور و محافل جهانی بوده ، می‌تواند نقش مهمی در تبیین فرهنگ صحیح مصرف و حفظ منابع آب ایفا نماید.
نامداری اظهار کرد: در حاشیه جشن هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور بیش از یک هزار و 500 ورزشکار برگزار شد ، با استقبال و همراهی هیئت های متعدد ورزشی سطح استان البرز ، ورزشکاران استان در سنین و گروه های مختلف نیز به جامعه بزرگ حامیان آب پیوسته تا شاهد برداشته شدن گام ارزنده دیگری در اجرای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب باشیم.
تاریخ:
1403/07/26
تعداد بازدید:
21
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal